Onsdag 15 april

God morgon eller god förmiddag kanske man ska säga? :)

Det är Onsdag och jag har min mest ovärda dag på hela veckan, två pass och jag börjar vid 09:45 smiidigt!
har för stunden Multimedia utan lärare vilket inte är världens mest underhållande men det är rätt skönt att slippa läraren :P
Ska där i mot äta om bara några minuter (därför kort och sammandattat inlägg !) behövs för jag ÄR HUNGRIG vilket jag alltid är kom jag just på *haha* ;)

Ska klippa mig senare idag *happyface* men jag vet inte hur jag vill ha det, att ställa den frågan till killar i min ålder är inget bra alternativ fick jag märka av igår..snagg var svaret jag fick men hur snyggt skulle det vara  på lilla mig ? :S måste se vääldigt mysko ut om jag skulle göra det, en asiat med stort huvud utan hår..bara tanken är skrattretande ^^

Nu börjar folket snart lägga ihop grejerna..då gör väl jag det med ;D

Love!

Kommentarer
Postat av: Lee

Oh saknar dig syrran! :) Hahaa, ingen bra svar från killarna, men ganska klockrent att svaret blev "snagga av håret" ! :P

2009-04-15 @ 20:49:10
URL: http://nellelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0