me like this day!

tjofräs!

sitter och har Webbdesign för stunden...synd att man måste sitta inne när det är sånt fint väder ute :( funderar på att ta mig friheten att sticka ut och läsa lite grann (a) busig som man allt är efter lovet, får skylla på det i alla fall ;)
Appråpå energi...blir man glad och ambitiös när man har Jasmin (en kille!) istället för Stefan? inte direkt...blir verkligen deppig..förstör liksom denna fiiina dag ännu mer, jag AVSKYR att ha honom (jasmin alltså) som lärare! grr...

Får väl försöka se det som om det är mitt sista ämne för dagen vilket det faktiskt är idag :) sen får man åka heeem och sola lite innan man sätter sig och pluggar med diverse grejer som ligger på min "att göra lista". Förstår inte varför alla skolor är så himla bra på att köra ihop alla prov och inlämningar under typ fyra veckor och sedan har man inte något alls :O (!!) dem som klagar på att vi elever inte planerar tillräckligt, vad gör inte dem??
sorry..men jag är allmänt sur på att det är som det är nu när solen verkligen tittar fram och det är VARMT ute :( :( *sadface* btw...min lilla lista med saker att göra kan jag ju dela med mig lite av ^^

  • Svenska (Maktkamper inl.)
  • Webdesign (inl. 2)
  • Databashantering
  • Historia
  • Teknik och företagande
  • Idrott och Hälsa
  • Digitalt skapande
  • Multimedia
Detta är 8/10 ämnen som jag läser detta år...har lite grann efter mig så egentligen skulle det vara typ 5-6 ämnen men ändå..på tok för mycket för mig efter det som vart. Kul att ungefär hälften är skriftliga inlämningar/prov som tar mycket tid, en del ska man rita i men det kan man inte prioritera bara för att det är roligare..måste liksom göra skitjobbet först SEN ha roligt och kladda i Photoshop eller Illustrator :/

nu ska jag gå en runda, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0