statistiska centralbyrån, o yeah!

det är eftermiddag och jag sitter fortfarande hemma hos mama inomhus eftersom det inte verkar vara någon höjdar värme ute just nu ;) passar på att blogga lite om min dag, man väntar på att mamma ska komma hem så man kan laga mat =)

Var ute och åt lunch med pappa tidigare idag, åt mat på Hotellet som alltid har så himla god mat hur lyckas dem? vill liksom kunna laga så god mat varje dag haha! ;) i alla fall så tog pappa någon sorts fiskrätt och syskonen (jag & E) något med lamm *goott* man mådde lite mer än bra när man gick där i från bara hihi..så det kan gå när man är konstant hungrig ^^
När pappa släppte av oss hos mamma så fick vi med oss en liten kasse in med några kakor och en vetekrans...
inget jag äter men syrran verkade bli väldigt glad över dem där godsakerna *suck* -.-

Bara för en liten stund sedan fick jag ett samtal från statistiska centralbyrån om en undersökning som jag gick med i för väldigt länge sedan..den killen som jag pratade med var en lustig typ, skrattade åt sina egna skämt och var allmänt glad. Trevligt med sådanna ljuva personer haha! =D fick mig ett gott skratt några gånger om under typ..10 minuters (?)  samtal, det är sånt som förgyller ens dag, borde hända oftare tycker jag :D

nu ska jag tuffa vidare och kolla TW stats och lite annat trevligt!

härlig kväll vid datorerna :D:D
den här bilden får avsluta detta inlägg, see yah!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0