Lördag 4 April #1

hejsan!

är själv hemma för nuläget, tar tillfället i akt att tjöta strunt med vännerna ;) man får ju passa på när ens föräldrar inte checkar allt och alla. I vilket fall som helst så ska man ner till Kjell idag igen och vara sällskaplig, inte för att jag har något emot nallebjörnen men jag är ju en person som klarar mig själv HELT utmärkt :)

Ska fixa i ordning mig lite grann, sitter liksom här vid datorn i turban och är totalt osminkad *oops!* så ni kan ju tänka er att man måste fixa lite, bara jäätte lite (a) ( ni som är tjejer vet nog vad jag pratar om och hur jag tänker =D )
det är lite smått hysteri över sånt där numera..vart man än vänder sig, inte för att det behöver vara enbart dåligt för den sakens skull men man börjar kanske förstå sina föräldrars syn på saken lite mer än förut, dem hade säkerligen inte så när dem var unga..lyllo dem ;)

Nu ska jag fixa kalufsen lite grann men skriver en liten sak innan jag går till Kjelle =D

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0