jobb jobb jobb

Go dag!

Är själv hemma idag eftersom mamma jobbar, själv har man lov *skönt* :) men bara för att man har lov på planeringen så finns det alltid något att jobba med i skolväg, till exempel min söta lilla hemtenta som ska vara inlämnad i morgon klockan 08:00 och den är STOR! förstår inte hur jag ska hinna trots att man kommit en bra bit påväg...hjälp?
Som tur är så är det inom ämnet historia A och det är ju väldigt intressant eftersom vi läser om WW I och WW II =) (alltså första och andra världskrigen + mellankrigstiden).

Senare idag ska man pyssla vidare med syrrans blogg som går sakta men säkert framåt men eftersom jag råkade somna vid datorn igår natt och fick hoppa i sängs så glömde jag ju en del saker som hon inte var sen med att påpeka haha!
Tur är att hon kommer hem till stan senare ikväll och då kan man ju få hjälp direkt och inte över msn eller telefon som jag tycker är såå värdelöst! speciellt när det gäller sånt här ^^

Vad ska ni göra idag? :)

Love!

Kommentarer
Postat av: Lee

Det är grymt snällt att du fixar och grejar åt mig!

Löve

2009-04-06 @ 22:55:42
URL: http://nellelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0