Göteborg med Ems

go kväll!

Ligger i sängen uppe i mitt rum och kladdar lite i bloggen samtidigt som jag leker i Photoshop :) rätt värd kväll så att säga!
Kanske ska man sova nu så man tar sig upp imorgon :D man ska nämligen till Göteborg woho!
tja..okej kanske inte riktigt så kanonskoj men det ska bli väldigt kul att åka ner dit med min kära kompis Emelie <3
undrar vad man ska kolla efter i morgon?? asså..inte för att jag har någon större koll på vad jag vill ha men något sånt här:

  • chinos
  • nya solbrillor
  • jeans
  • tröja
  • linnen
  • låånga "nattlinnen" (alltså dem ser ut som sånna men är en topp av ngt slag ;D)

det var nog allt haha! nu ska ja söva, uppdaterar imorrn igen promise!

Löve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0