*error*

hellu!

Har inte updaterat på ett tag nu..har inte riktigt fungerat som jag vill (nätet alltså!) så det blir lite hackigt med inlägg men ni får stå ut :) måste kolla upp vad det är för fel om det nu är ngt fel vill det säga ;)

*pust* det är skönt att sätta sig ner och koppla av lite efter att man har fixat i ordning på alla sladdar och skit som hör till databordet, vilken härva(!!) helt ärligt..så mycket sladdar och kontakter men VAD dammigt det blir, shiit! förstår att ingen vill göra det här frivilligt i min familj hehe ^^ nåja förutom jag då lite data nörd som jag allt är (a)

Har i alla fall tagit loss alla sladdar och torkat dem rena från damm och satt tillbaka allt på rätt ställe (tror jag?) *ler*. Det är sånt här man kan göra när vädret inte är det bästa på länge, nog för att solen är framme periodvis men mjee det ska vara VARMT om jag ska sätta min fot utanför husets fyra väggar :) så kräsen är jag med sol och värme -.-
Ska försöka plugga lite nu men vi får se hur det går..känner mig inte riktigt 110 % frisk för stunden..vart så sen jag gick upp, kul om man blir sjuk nu när värmen kommer liksom :( får hoppas att min mer eller mindre järnhälsa fortsätter att hålla i sig även om det frestar på just nu..

skriver nog lite senare när jag kan koppla av...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0