det är Söndag

hejsan!

det är söndag och vi har varit nere hos Kjelle och diskuterat våran eller rättare sagt deras lilla släktträff, jag har ju liksom inget med den släkten att göra mer än att mamma är knuten till Kjelle men men roligt var det i alla fall :)
Tror där i mot inte att jag någonsin ätit såå många cookies :S mådde nästan dåligt efteråt men vad gör man inte för ngt gott på en söndag? (tur att man inte äter godis vanligtvis!)

Tog en sväng förbi min lilla pappa och hämtade hem lite tillhörigheter eftersom han åker till småland på onsdag och då kan man ju inte komma in i huset :/ förstår inte det här med nycklar..att man ska vara så begränsad av att ett par nycklar ^^
Mamma och jag checkade Merlin och det var ruskigt spännande, i alla fall om man gillar sånna program. Nästa vecka är det sista avsnittet av den här säsongen och då MÅSTE man ju verkligen titta =D

Senare ikväll ska jag fixa lite nödvändigheter och förbereda mig för veckan som kommer, mamma jobbar och som tur är så får jag sällskap av min kära syster som kommer hem från Småland (ironiskt, pappa åker dit och syrran kommen där i från). Inte för att vi kanske ses så jäätte mycket på dagarna men kvällarna, ojojoj vad MYS det ska vara =D och ni...misstolka inte.. vem gillar inte sin syster liksom ???

Nu ska jag hjälpa henne med hennes blogg, check it out! http://nellelee.blogg.se

Love!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0