Caution! Stress!

just nu blir det verkligen lite bloggande, sry för er som läser den men jag orkar helt enkelt med kravet att skriva i bloggen...
Under helgen har jag en massa skolarbete som ska göras + att jag vill ha fritid...låter kanske lite konstigt att inte få ihop bloggen med fritid men jag kan bara inte koppla av helt om jag måste skriva i bloggen. Antar att det här är ett bakslag med att ha blogg, måstet att skriva dagligen.

För att komma till saken...JAG ÄR INTE PÅ HUMÖR -.-
nog för att dagen har vart bra och så även imorrn säkerligen men jag känner att jag inte mår bra..jag har en del att göra och jag blir lätt stressad av allt, kanske inte själva arbeterna utan allt runtomkring..vad tycker alla andra? blir det här bra? etc..jag orkar bara inte med det och eftersom jag redan har hamnat i en depression för ett år sedan (ungefär!) så är jag bokstavligen livrädd för att hamna i en ny sådan...då mår man verkligen inte bra vill jag meddela...
Usch nej jag vet inte hur jag ska göra...inte vill jag prata med någon heller..blir bara jobbigare då..

Får försöka sova bort stressen i natt nu (ni märker hur bra det går?) och det blir inget bloggande på några dagar i alla fall, behöver ha lite mer "egen" tid för mig själv och bara vara jag helt enkelt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0