underbart!

Om det är något jag inte klarar mig utan i denna värld så är det dem här sötnosarna :)
Alla produkter kommer från Babor som är ett tyskt företag inom Bioteknik och dem utvecklar bland annat special crémer för ansikte och kropp. Långt ifrån dem billigaste men för sådanna som mig vars hy ständigt är torr så är dem guld




Den vänstra bilden (Tuben):
Är en ansiktskräm som heter Anti stress - creme och är väldigt behaglig men dryg i "formen" eller vad man kallar det. Man behöver använda väldigt lite åt gången då den är väldigt lätt att arbeta med (massera). Du kan använda den lite när som men om du har stora problem (att utslagen har blommat ut/sår etc) så föreslår jag av egen erfarenhet att du får bukt med det först innan du börjar med den här cremen för att få bästa resultat.
rekomendation:
Att använda den här cremen är väldigt inviduellt och bör ses där efter. Där i mot kan man använda den ungefär 2 ggr/dag som grund, behöver du "ha mer" så ta inte mer utan kombinera den isåfall med den andra cremen (burken). Personligen så använder jag den 3 ggr/dag i kombination med den andra cremen men det är av en speciell anledning som jag tar upp en annan gång.
pris: 68.00 $ (hittade ingen svensk valuta)
Den högra bilden (burken):
den här går under produktnamnet Intensive repair och är väldigt koncentrerad. För oss som har torr hud på allvar är denna nästan ett måste i hemmet. Denna kan du använda lite som nattkräm ett par dagar i veckan och punkt behandla om du har utslag i armveck eller på andra ställen.
rekomendation:
Liksom den andra cremen så är det inviduellt men det du ska tänka på om du har den hemma är att du ska använda ytterst lite vatten när du ska massera in den i huden, vilket du måste för att den ska fungera korrekt. En annan viktig sak är att du inte använder den varje dag/natt eftersom den inte är gjord för det utan enbart för punktbehandling som det så fint heter...alltså..använd den när du behöver en rejäl återfuktning och återuppbyggning av din hy, inte annars!
pris: 74.00 $ (hitta ingen svensk valuta)

dessa två krämer är dyra, det går inte att sticka under stolen med och är därför inget man kan använda så ofta som möjligt utan man får hålla igen lite trots att det kanske inte ger en mirakel effekt direkt. Har man tålamod med dem här cremerna så kommer det att synas skillnad utan tvekan, jag kan nästan garantera det eftersom jag själv använder dem sedan några månader tillbaka.
Om du vill ha absolut bästa resultat så borde du gå till närmsta hudläkare/avdelning för att få en diagnos på vad du har för problem(om du inte vet!). Vet du vad du har och hur du ska behandla detta så följ det till en början och gå över till dessa när allt verkar "hyffsat" vilket man som utsatt vet att det är vissa perioder.. då blir det som bäst!
VIKTIGT! använd inte några starka preparat i samband med dessa, dem fungerar bäst om du enbart använder dem!

säkert blev ni inte så mkt mer kloka men men ^^

Nu ska jag sova!
Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0