01:31

Westlife - you light upp my life
<3

halloj igen!

lite nattuggla som jag är så är jag fortfarande vaken och självklart i full gång på bloggen ;) mami har gått och lagt sig för länge sedan så jag är åter ensam i huset, huset som jag för övrigt alltid är skraj i..i alla fall nattetid ^^ (harig som jag är)
Just nu sitter jag och kikar runt på olika klädeskedjors hemsidor. Finns så sjukt snygga kläder överallt men det är ju något man missar..priset...Inte för att jag är någon direkt lyxlirare men dem saker jag fastnar för kostar liksom minst 900 spänn och man känner inte för att lägga ut så mkt pengar om man ändå kanske bara använder det ett par gånger..
Inte blir det bättre av att man inte kan handla på nätet heller...utan måste gå i affärer *suck* jag som avskyr at strossa runt i ett varuhus 24-7...fast med kompisar går det någorlunda men med syrran (?) *hjälp*

I vilket fall som helst så hittade jag ett par snygga saker som jag givetvis inte kollade priset på -.- utan bara satt och kollade och funderade på vart jag kan hitta liknande plagg och stuff i affärerna som finns runtom där jag bor...
ni får gärna hälpa mig med att komma på affärer där ni tror att dem finns! :D*happie*



inte för att jag är suverän på att passa ihop saker men det jag gillar, gillar jag helt enkelt ;)
sen kan modeproffsen säga sitt hihi!
gillar allihop utan tvekan och dem kommer med största sannolikhet hamna i min garderob (som för övrigt är full, typ.)
där i mot fullkomligt älskar jag: den gråa tröjan, rem skorna, väskan.. tralalala..nästa shoppingrunda? ohja!

det skulle vara skoj och veta vilken typ av kläder/accesoarer ni andra gillar eller föredrar :)

Love!
charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0